четвртак, 7. мај 2015.

GLISS oil nutritive

Cao devojke.

Kako sam i obecala, opet kosa tj. proizvod koji je po mom nekom iskustvu odlican za posle regularnog pranja kose.

Svoju kosu sam ovog puta predala Schwarzkopf-u.


                 


Pocela sam da koristim GLISS prskalice za kosu pre nekih godinu ipo dana i odusevljena sam.
Probala sam sve, ima ih oko 7-8 razlicitih vrsta VIDI OVDE, ali ovaj mi ubedljivo najvise odgovara. Zazsto?

Ovaj balzam u spreju je namenjen duzoj kosi koja je sklona ispucalim vrhovima. Obzirom da svoju skoro uvek feniram, peglam ili navijam sa presom, ona je upravo takva.
Sadrzi 7 vrsta ulja -  marule, argana, susama, badema, masline, kajsije i oraha makadamije koji pomazu da vasa kosa bude sjajnija, cvrsca, jaca, bez da vam dalje pucaju vrhovi i pomaze pri rascesljavanju. Ovaj poslednji koji sam navela je ocigledan momentalno, sto je jako vazno jer dok je cesljate, vi je ustvari lomite. :-(
Kako proizvodjac tvrdi, on obnavlja ostecene vlasi sto je, slozicemo se svi, nemoguce.Ostecenu kosu prosto moramo odstraniti i kraj price ali...Pomaze vam da se ostatak kose dalje ne loi, ne puca, ne cveta, to je istina i u to sam se i sama uverila.
U jednom od prethodnih postova sam pominjala Keratin i njegov ucinak pa se necu ponavljati. I ovaj proizvod sadrzi tecni Keratin i to je veliki +. Ja licno obozavam proizvode sa njim, ako vas zanima koji su tacno razlozi VIDI OVDE . Ne otezava kosu, daje joj sjaj i neku punocu, lakse je oblikujem a pritom mirise jos 2 dana :-P


Rutina: perete regularno kosu (sampon + regnerator), posto zavrsite sa tim ocedite kosu ali je ne susite, mozda malo peskirom, cisto da upije visak vode, potom je dopelite na pola, protresete sprej da se zuta tecnost i penica sjedine i prsnete na svaku polovinu po 6-7x svuda, i spolja i iznutra. Malo protresete kosu i nezno prodjete prstima kroz nju. Oseticete odmah koliko vam lako prsti prolaze kroz kosu, a ona pritom prelepo mirise (sprej sa slike mirise na bresku, njami :-P ). Oprez! Kosu NIKAD ne cesljajte mokru, tako se najlakse ostecuje, poca i lomi. Ostavite 4-5 min da kosa upije a potom prelazite na sledeci korak uobicajan korak...

Napomena: ukoliko imate izrazito ostecenu kosu usled precestog peglanja, farbanja krajeva, kosu koja je potpuno bezivotna, suva itd, ovaj tretman vam nece puno pomoci. :-(

Moj omiljeni zuti balsam (kako ga ja zovem) mozete kupiti bilo gde, u Dis-u, Lilly-ju, DM-u, Rodi, Tempu, Maxi-ju... i za pakovanje od 200ml mrate izdvojiti od 300-430 dinara, kako gde.

Ukoliko ste probali ovaj ili slicne proizvode, ili imate na umu neki drugi proizvod koji biste probale a ne usudjujete se, svoja iskustva i savete ostavite dole u komentar. SHARE-ujmo iskustva :-* <3

Jos:
Schwarzkopf saveti
Iskrzani krajevi
 

Нема коментара:

Постави коментар