четвртак, 7. мај 2015.

Heat protection

Aloha devojke :-*


Heat protection! Najvaznija stvar za nas koje volimo peglu i kuneo se u velike lokne.

Polazim od onoga sto je dostupno skoro svuda.



Ovo mi je da kazem heat protect no. 2.
Imam ga skoro 1,5 god a potrosila sam negde oko 2/3, doduse ne stavljam ga svaki put kada perem kosu (stavljam ga samo kad ne moram da je stilizujem i kada mi nije mnogo vazno da mi kosa bude besprekorna. Vrtim ga u krug sa jos dva proizvoda koja cu dole opisati.

Naime, dobila sam ga na poklon. Ja sam sa poklonima kao dete srece, da mi vidite izraz lica... Zakocenili biste se. Odusevih se sto cu probati nesto novo, ali sam bila oprezna, prvo sam se malo informisala okolo. Na pocetku sam ocekivala ne znam ni sama kakvo cudo na glavi, al od cuda ni traga!
Rutina: Posto operete kosu i malo peskirom upijete visak vode sa nje, dolazi heat protect. Podelite kosu na 2 dela. Pro uckajte malo heat protect, odmaknite ga od glave malo i prsnite 2-3x spolja i 2x iznutra, protrljajte kosu nezno i prodjite par puta prstima kroz nju. Ostavite da deluje 5-7 min pa pocnite sa susenjem fenom.
Ja ga cesto nanosim i na suvu kosu, pre no sto koristim peglu ili stajler, radi dodatne zastite. Postupak je isti kao i kod mokre kose.

Evo "za i protiv" pricice.

ZA:

* Kao sto vidite na slici, prskalica odnosno pumpica mu je dosta velika a to vam pomaze da ga ravnomerno nanesete na kosu i ako odmaknete oko 30ak cm od glave, dovoljno je samo 2x da prsnete i pokrili ste celu jednu stranu kose. to je veliki +.
* Stiti od toplote do 220 stepeni C sto je odlicno jer styler-i (elektricni ) idu do te neke granice: 200-210 stepeni C. On ustvari stiti kosu od gubitka vlage usled tretiranja visokom temperaturom i pomaze joj da ostane ravna (bez elektriciteta).
* Pakovanje je od 250ml i dugo traje ako ga pravilno nanosite. Cena: izmedju 380-450 dinara i moze se naci bilo gde, u drogeri-jama ali i vecim marketima poput Dis-a, Maxi-ja, Tempa, Rode...

PROTIV:

* Nije bas najprijatnijeg mirisa. Kada ga nanesem na kosu celo kupatilo se oseti kao da sam upravo ribala lavabo i kadu, mirise kao neki odmascivaci. To je za mene veliki minus.
*  Slepljuje kosu. Bilo da ga nanesete na mokru bilo na suvu, daje neki osecaj da je kosa slepljena,
kruta i grublja no inace, kao da ste upravo naprskali malo laka za kosu, bas tako. Kad prodjete malo prstima kroz kosu, kao neko sitno skripuckanje da se oseti.

Nije zadovoljio moja ocekivanja ali bih na skali od 1 - 10 mogla da mu dam ocenu 6. Dakle... Moze da prodje. ;-)

Vise o Syoss


A sada...  nastupa odusevljavajuca prica!

2 godine koristim ovaj proizvod i o njemu, za pocetak, mogu samo da kazem jednu rec: SAVRSEN!

Schwarzkopf got2b guardian angel heat protect.


 


I njega sam, naravno, dobila na poklon :-P
Pre oko 3 godine sam ga videla u tutorijalu na Youtube-u jedne poznate svetske blogerke, ona ga je na sva usta hvalila pa rekoh da probam i ja. Medjutim... Tu nastaje veliki problem. Ovaj proizvod NE MOZETE kupiti u Srbiji (ili ga bar ja do sad nisam nigde pronasla). Ukoliko vi znate vise od mene po ovom pitanju, molim vas da to i kazete u komentaru ispod, pls :-*
Ja ga kupujem u hrvatskom DM-u, jer cesto putujem u Hr, oko 37kn je (oko 600 dinara) za 200ml proizvoda. Ukoliko niste u mogucnosti da ga kupite u Hr, mozete mi se obratiti putem komentara dole, ili ga jednostavno naruciti preko Amazona OVDE  ili OVDE .

To je definitivno najbolji heat protect koji trenutno postoji za tu cenu. Ali postoje i drugi iz ove linije, no vrlo su slicni. Ja sam za sebe odabrala crni iako sam probala sva 3.


 


Ne lepi kosu, hrani je, prelepo mirise, ima lepu pumpicu, dizajn mu je vrlo zgodan i interesantan, pomaze kosi da se ne elektrise, mozete je lepo oblikovati, daje neki svilenkasti osecaj pod prstima, cini kosu meksom, sjajnijom, lepse pada kosa ali nije teska, lako se ceslja... Ma nema BRE nijednu manu (po meni). Stiti kosu na temperaturama do 220 stepeni C...

Evo i sastava:



Rutina:
Posle regularnog pranja kose, malo je istapkajte peskirom samo koliko je potrebno da se upije visak vode iz nje, podelite je na 2 dela, protresite vas novi got2b i naprskajte 4-5x spolja i iznutra jedan deo kose, a zatim i drugi. Heat protect nemojte prskati na teme, potiljak... dakle ne na kozu glave vec na kosu (recimo od polovine kose ka krajevima). Malo je protrljajte i prodjite lagano prstima kroz nju (ne cesljem). ostavite da deluje 5-6 minuta a onda pocnite sa susenjem kose.
Ja ga nanosim jos jednom na suvu kosu ukoliko nameravam da koristim peglu ili stajler, ali tada prsnem po 2x sa svake strane kose i to samo na krajeve, dale na zadnjih 5-6cm kose.

Probajte, bicete odusevljene.

Ukoliko ste probale mozete svoja iskustva podeliti sa nama dole u komentarima, ali i za sva dodatna pitanja ili preporuke ostavite komentar dole. SHARE-ujmo iskustva :-*

 

Нема коментара:

Постави коментар